24.4.2011 - 2.5.2011
nie lah umah nenek aq ..luar npk buruk tp dlam moden okeh .HAHA
dalam seminggu tu aq duduk kampung .
ye tugas aq jage nenek aq jage adk2 sedare aq yg bnyak sonegeh ...
tp aq x tau knpe aq terinagin sgt pkai inai oke fine aq g buat dgn kazen aq MUAHAHA
ini lah hasilnye ...
ni lah kek batik yg ex-dak2 kels aq suke sgat ..agknyelah .HAHA
dye nie sgat cmel ,sgt best ,sgt degil ...
niel...niel..niel...
name dye danial arif tp pnggl niel ..
dye salu pnggl aq man..man...man...HAHAHA
dye berat suke mintak dokong suke mdy ..sampai lenguh lengan ...
bile dye tido alhamdulillah ...aman rasenye ..
bile hari khmis aq dah rase len,tekak sakit pedih oke aq mkan aiskrim ..
bile mlm aq col pnjang wah bes hilng rindu kejap ..
bile jumaat aq dah mule nk sehat then aq ikot makcik g pekan ...
oohh ..hujn lagy pulak .ape g men redah2 hujan r ..ok aq kene angkat niel ..
x jelas ..
bile sampai rumah nenek aq badan aq rase len oohh tidak aq demam ..
ye aq tido je sehari tu mmg x larat ..nasb bek lah pakcik aq dye bg pnjam lappy dye leh update blog pasl demam ..
yes dah sabtu mama papa balik ..alhamdulillah , tp suare aq pulak buat hal ...suare hilang cakap sngkut2..
bile ahad aq dah semakin oke wah yg besnye aq dpt bwak kete dari teluk intan ke sg.air tawar sabak bernam..peh mmg puas lah ...
isnin baru lah aq balik KL .selalunye 2 jam dah boleh sampai nie bnyak kete punye pasl 4 jam dlam kete oohh ..at last aq sampai jugak bukit subang g jempot kazen aq.. walaweh rindu same dye ..
kalu dulu dye tersgt lah kurus tp skg HAHAHA. uitm dah bg bnyk mkn so HAHA ..
mlm uh mkn dekat ayam penyek seblah wangsa walk huh sedap lah weh dari ayam penyek yg kat dlm mall ww ..HAHA
3.5.2011
bile bgan je almak luar dah hujan kot ...lau gerak kl cnfm2 ptg hujan lebat ..
dlm pukul 8 cam uh g sarapan dekat kedai depan ..huh kenyang ..otw nk balik eh boleh pulak terfikir nk nek LRT .dgn muke yg agak x malu n x mandy lagy kiteorg nek jelah tren g terminal gombak HAHA ..
smue org pndang pelik so what ..?x masam okeh .
permulaan aq drive g ww ..walaweh g wayg tgk cite seru bes kot cume agk pening .HAHA.
then g karock .peh dah naik harge rm 23 sejam ..huh ! mosok then ade yg anta maggi n mineral ? hah x order oohh free rupenye .HAHAHA
mmg otak jd blank x tau tajok2 lagu bes ..
lepas sejam baru lah mkn maggi yg dah kembang HAHA
oke kami bergerak g mcd kat care4 oke lah perot kenyang ,makan x habis ..
eh lupe boleh on9 HAHAHA ape g ber wi-fi lah ...
sambil2 jlan mkn aiskream ..
wow ..ade org arab tgur "ouh iceream" HAHAHA ..
oke aq senyum..
rindu pnjg tp ..hmmm
kami byk berjaln n makn ..HAHA
-Tammat -
mood : gumbira